Nadi

English text
På Fiji hadde vi hatt kontakt pr e-post med et rimelig hotell i Nadi, Horizon Beach Resort  Atle var kommen noen timer før oss. Han reiste dit direkte fra Norge.
Vi var 4 dagar i Nadi. Vi slappa av, bada, gikk litt i butikker og hadde noen drosjeturar i området.

Horizon Beach Resort var et rimelig hotell. Det var mest ungdom der, "backpackere" som reiser jorda rundt og gjerne er et halvt år på reisefot.

flyplass-mottak.jpg (66489 byte) På flyplassen blei vi møtt av drosjar og mini-bussar fra  ulike hotell, - gratis transport.
under kokospalme.jpg (75838 byte) Vi var raskt nede ved stranda, - under kokospalmene -
garbage fire.jpg (87139 byte) Renovasjonen var ikkje så bra på Fiji. Mye søppel blei brent på bål. Dette var hotellet sitt bål, - lukta dreiv videre til naboen.
solnedgang1.jpg (48413 byte) Solnedgang
Utsikt sørvestover mot Nadi
Det var to store magasin i Nadi som selde husflid og suvenirar. Det var høg kvalitet,  behagelig betjening og rimelige prisar (ikkje pruting). Dette er fra Jack's Craft.
craft market2.jpg (94708 byte) Det er mange fine vesker.
nadi kajakk.jpg (49657 byte) Eirin og Atle leide kajakk på stranda.
dykker2.jpg (56072 byte) Bildene er tatt med Atles kamera som var i dykker-etui.
ram3.jpg (54889 byte) Ram Khelawan, den lokale drosjesjåføren, var ein hyggelig kar. Vi hadde to fine dagsturar med han.
bad ute.jpg (36687 byte) Vi passerte ei elv der lokalbefolkninga hadde sitt lørdagsbad.
landskap.jpg (130124 byte) Kupert landskap med små sukker-plantasjar
suger cane2.jpg (59897 byte) Vi fekk lært koss vi skulle skrelle og tygge sukker-røyr. Det smakte som jus. Ram sa det var sunt som jus, - uraffinert sukker.
suger mill.jpg (42603 byte) I Lautoka var det største mottaket for sukker. Mange lastebilar stod i kø der.
fiskehavn.jpg (37344 byte) I Lautoka var det også ei fiskehavn.
bussen4.jpg (32084 byte) Ram hadde ein avtale om golf-spill, så han kunne ikkje vente så lenge i Lautoka. Vi ville bruke god tid på markedet.
Vi tok den lokale bussen tilbake til Nadi.
i-bussen.jpg (37750 byte) Eg satt framme i bussen, mens Eirin satt lenger bak og tok dette bildet.
Det var god ventilasjon -.
tempel.jpg (41579 byte) Søndagen leigde vi også drosjen. Denne ganga for ein tur sydover til stranda Natadola. Her passerer vi hindu-tempelet i Nadi.
bru.jpg (42615 byte) Vi passerte noen bruer på veg til stranda. Denne brua var vel egentlig ei jernbanebru.
natadola-bad1.jpg (35043 byte) Eirin i bølga, - Lise lenger bak er nede i vannet med dykkermaske.
natadola-grotte1.jpg (60336 byte) I enden av stranda var det grotter.
veranda kveldssol skjell.jpg (95983 byte) Heime på verandaen sorterte vi skjell som vi kunne ta med heim. Korallar er det ikkje lov ta med seg.
havna1.jpg (46547 byte) Et bilde fra havna der vi tok båten til Yasawa.
To båtar med norsk vimpel, Captain Cook's Cruises.
hotellet.jpg (77068 byte) Horizon Beach Resort
hotellrom atle.jpg (29872 byte) Atle hadde komme før oss, og var litt groggy og døgnvill etter  flyreisa fra Oslo.
strand nord.jpg (61503 byte) Utsikten nordover langs stranda mot Lautoka. Fjellryggen blei kalt "the Sleeping Giant".
sunset3.jpg (79417 byte) Solnedgang ved stranda
middag.jpg (71021 byte)
Vi åt middag på hotellet. Det var godt og rimelig.
Vi blei kjent med ein liten gekko som fanga fluer oppe i vinduet.
craft market1.jpg (70074 byte) Her er vi på et husflids-marked i Nadi
takk for handel.jpg (50789 byte) Ho var fornøyd -
dykker1.jpg (38370 byte) Atle var på dykkertur med ein dykkerklubb like ved hotellet. Dei var på "Fish Market" på revet i sjøen utafor Nadi.
dykker3.jpg (78461 byte)
biltur lautoka1.jpg (79324 byte) Lørdagen kjørte vi ein tur opp til landsbyar i fjellområdet aust for Lautoka, kalt "the Sleeping Giant" på grunn av profilen.
biltur lautoka4.jpg (79064 byte) Turen gikk på bratte grusvegar. Ram kjørte ikkje fort ( - bilen hadde nok ikkje gått gjennom ein EU-kontroll)
suger cane1.jpg (72172 byte) Ram var ein god guide. Han forklarte om dei lokale bøndene som dyrka sukker på kontrakt.
Han stoppa for å gi oss ein smaksprøve.
suger cane train.jpg (49316 byte) Det var ein smalspora jernbane i Nadi og Lautoka som frakta sukker-røyr.
lautoka on fire.jpg (39025 byte) Etter fjellturen kjørte vi ned til Lautoka. Der var det markedsdagar i anledning av South Pacific Olympic Games. Det var veldig livlige markeder og gatehandel.
bussen1.jpg (68481 byte) Bussturen var ein opplevelse. Det var mange passasjerar, folk som hadde vore i Lautoka på handel.
taxi-sydover.jpg (33310 byte) Landskapet var grønt og frodig. I et område var det planta mye furuskog. Der kunne det likne litt på heimlige landskap.
taxi-skogholt.jpg (69933 byte) Så kom vi til Natadola. Ram parkerte i et skogholt, og sa at her ville han ta ein lur. Vi kunne vere så lenge vi ville - utan noe vente-takst.
natadola-bad2.jpg (22744 byte) Natadola var ei nydelig lang strand med rein sand.
soling natadola.jpg (62911 byte) Soling på stranda. Det var ein god del vind, så vi måtte gå et stykke for å finne et lunt område.
skjell.jpg (93621 byte) Og det var fine skjell å finne -
tourist information.jpg (39186 byte) Vi gikk til Tourist Information i Nadi. Det var privat formidling, - ikkje et offentlig kontor. Vi bestilte overnatting og båtbilletter til to steder på Yasawa-øyene.