|
|||||
Justine hadde gjort avtale slik at eg fekk besøke ein lokal grunnskole.
Tirsdag formiddag var eg der i et par timar, mens jentene var på
shopping. Om ettermiddagen reiste vi på bilturen til Northland. Eg
syntest skolen var så interessant at eg ønskte å få meir tid, og fekk
komme på besøk heile torsdagen.
|
|||||
Leseinnlærig Tirsdagen var eg i ein førsteklasse. Dei dreiv etter den organiseringa som eg har hørt noen skoler i Stavanger-området har kopiert fra New Zealand. Elevene blei delt i grupper, og mens ei gruppe fekk intensiv lesetrening, måtte dei andre guppene drive sjølstendig arbeid. Ei gruppe hadde for eksempel noe dei kalte "eggtimer". Det vil sei at dei hadde et timeglass som viste kor lenge dei skulle holde på med oppgava. Lesetreninga forgikk ved at ei gruppe hadde lekse i ei bok som var tilpassa deira nivå, og så leste dei i gruppa ein etter ein. Framføring Torsdag formiddag var det finale i skolens konkurranse i framføring (performance). To vinnarar i kvar klasse skulle gå vidare til ein regional konkurranse. Det foregikk i ein stor sal, med 4-7 klassane, lærarar, enkelte foreldre og dommarane. Elevane leste opp sjølskrevne tekster. Emnene var tydelig personlig valgt. Dei hadde bare notert stikkord, og talte rett til publikum Dei hadde tydelig øvd inn gester, variasjon i stemmebruk og morsomme poenger for å fange oppmerksomheten. Datamaskiner Eg besøkte 7. klasse. Oppgava dei holdt på med var å bruke powerpoint til å lage dataspill. Dei hadde (etter ein ide-dugnad) valgt emner sjøl, og sto så fritt i å finne bilder og animasjonar som kunne simulere oppstarten av et dataspill. Noen lagde grafikken sjøl, dei fleste kopierte og satte sammen ulike ting fra internett. Så skulle dei lage ei eske med navn og dekor, og ein stor plakat med reklame for produktet. Oppgava skulle så leverast for å bli evaluert. Dei jobba sammen to og to, og hadde tilgang til et datarom med omlag 8 maskinar. Dei var utrulig flinke i bruken av powerpoint. |
Sist endra: 10.08.2005 |
© Harald Storaker |
E-post: hasto @ online.no |